NAKUP VSTOPNIC

1. poiščite željeno predstavo (pomoč naprednega iskanja - iskanje po datumu, ključnih besedah)

2. sedeže iz dvorane oziroma stojišča izberete s klikom na košarico za hiter nakup, v primeru, da želite nakupiti več vstopnic za različne predstave kliknete na voziček

3. na desni se vam v košarici zbirajo izbrani sedeži za posamezne predstave

4. izberite način plačila: Moneta, SiNakup, Kreditne kartice, po povzetju

5. preverite vnešene podatke o izbranih vstopnicah, plačilnem sredstvu, ter načinu dostave

6. potrdite nakup: ustrezno izpolnite podatke plačilnega sredstva, ter shranite potrdilo

POIŠČITE ŽELJENI DOGODEK

Dogodek poiščite z iskalnikom po ključnih besedah, po datumu, oziroma po nazivu dogodka. S klikom na voziček (gumb poimenovan: 'Dodaj v košarico'), ob prireditvi, se predstava prenese v rubriko Košarica (polje na desni). Na ta način lahko opravite nakup za več dogodkov hkrati. Vse želene dogodke dodate v košarico, nato pa kliknete na "Nakup" pod košarico, da za vsak dogodek izberete sedeže, način plačaila in dostave.
S klikom na povezavo "Hiter nakup", košarica poleg vozička, odprete seznam vseh prireditev, ki ste jih označili.

V primeru, da želite prireditev izbrisati iz košarice, kliknete na križec ob nazivu prireditve. Izberite sedeže, način plačila in dostave.

IZBERITE SEDEŽE

Za izbrano predstavo obkljukate sedeže v dvorani. V primeru prireditev, kjer sedežni red ne velja, se neposredno po kliku na "Nakup" ob podatkih o prireditvi izpiše tudi navodilo "Vpišite število vstopnic in pritisnite na gumb 'Dodaj'". Število vstopnic vpišete v za to namenjen prostor ter pritisnete gumb 'Dodaj'. Spodaj se vam v rubriki 'Izbrani sedeži' izpiše količina sedežev, ki jih želite.
V tem koraku je potrebno izbrati način dostave vstopnic (print@home, voucher), ter način plačila.

Odvečne vstopnice lahko odstranite s seznama tudi s klikom na križec ob ceni vstopnice.

IZBERITE NAČIN PLAČILA

Preko spletne trgovine mojekarte.si vam je omogočen najširši izbor plačilnih sredstev:

- Plačilo po povzetju - Možnost plačila po povzetju velja samo v Sloveniji. Izbira plačila po povzetju je omogočena samo v primeru, ko je dogodek oddaljen več kot 30 delovnih dni.

- Moneta (imetniki naročnine na Mobitel in Debitel - limit 50€ za mesečne nakupe)

- SiNakup (imetniki naročnine na SiMobi- limit 50€ za mesečne nakupe)

- Kreditne kartice (Eurocard/Mastercard, Visa, Visa-Electron, Activa (pametna kartica), Activa Maestro (pametna kartica), Activa Mastercard (pametna kartica) - pri pametnih karticah potrebujete čitalec za spletne nakupe, ki jih izdaja banka)

NOVOSTI!
Pri plačevanju s kreditnimi karticami preko spleta je bilo s 01.10.2010 uvedenih nekaj novosti. Poleg osnovnih podatkov na kartici (št.kartice, veljavnosti in CVC kode) morate tekom plačevanja vpisati datum rojstva imetnika kartice ter davčno številko.
Tik pred zaključkom potrjevanja nakupa, sistem od vas zahteva še varnostno kodo in osebno sporočilo. V primeru, da nakup opravljate prvič, bo sistem geslo od vas zahteval dvakrat (geslo si izmislite sami in ga nato uporabljate pri vseh nadaljnih spletnih nakupih), poleg tega pripišete še osebno sporočilo.

OPOZORILO: Sistem plačevanje s kreditnimi karticami ni stvar ponudnika vstopnic (spletne strani mojekarte.si), plačevanje se izvaja na bančni spletni strani! Vse pogoje plačevanja in varnostne protokole določa in vrši banka.

Postopek izbire končate s potrditvijo na gumb "Naprej na 2.korak".

PREVERITE VNEŠENE PODATKE

Preverite pravilnost izbranih vstopnic, sedežev in plačilnega sredstva. Tu so izpisani vsi podatki o nakupu; PRED POTRDILOM PLAČILA LE-TE PONOVNO PREVERITE, saj je nakup prek spleta dokončen.

Nadaljujete s klikom na gumb 'Potrdi in plačaj'.

POTRDITEV NAKUPA

S klikom na gumb "Potrdi in plačaj" se bodo podatki prek varne povezave prenesli do centra za avtorizacijo.

Plačevanje z Moneto oziroma SiNakupom
Pri izbiri MONETE oziroma SI.NAKUPA nakup nadaljujete z vnosom telefonske številke in pritisnete gumb 'Geslo'. Prejeli boste SMS sporočilo z geslom za potrditev nakupa. Geslo vpišete v za to namenjen prostor in pritisnete gumb 'Naprej' in sledite nadaljnim navodilom. V nekaj trenutkih sistem vrne rezultat nakupa. V primeru, da je bil mesečni limit 50€ presežen nakup ne bo uspešen, prav tako nakup ne bo uspešen, če ste uporabnik predplačniškega paketa.

Plačevanje s kreditnimi karticami
Pri plačilu s kreditnimi karticami je potrebno vnesti št. kartice, CVV2/CVC2 številko (najdete na hrbtni srani kartice na podpisnem traku) ter Veljavnost kartice (mesec, leto). Gumb 'Potrdi plačilo' zažene postopek plačevanja, ki ga ni mogoče prekiniti.

Imetniki kartic v skupini Activa potrebujete za nakupe preko spleta poseben elektronski čitalec, ki ga izdaja banka. Gre za varnostni ukrep, ki zmanjšuje zlorabo spletnih nakupov.

Če je bilo plačilo uspešno izvedeno se vam odpre potrdilo o nakupu, VOUCHER (24 mestna serijska številka s črtno kodo). To potrdilo si natisnete, oziroma prepišete 24 številko in z njim prevzamete vstopnice na blagajni organizatorja pred predstavo, oziroma v času uradnih ur.

OPOZORILO: V primeru, da pride do prekinitve v povezavi s spletno s stranjo uspešnost nakupa preverite v rubriki "Moji nakupi", ki se nahaja desno zgoraj ob prijavi v sistem.

KAKO PREVERIM, ALI JE NAKUP USPEŠNO OPRAVLJEN?

Vsi uspešno opravljeni nakupi so zabeleženi v rubriki "Moji nakupi", ki je vidna ob prijavi v sistem desno zgoraj. Tu se lahko prepričate ali je nakup dejansko opravljen, v primeru, da pride do motnje pri nakupovanju.

Načeloma po zaključenem nakupu prejmete obvestilo o uspešnosti nakupa, na naslov elektronske pošte, s katerim ste prijavljeni v sistem, na ekranu pa se vam izpiše rezultat uspešnosti nakupa.

Voucher se vam bo izpisal na ekranu, le tega si natisnete in z njim prevzamete vstopnice na blagajni pred dogodkom, oziroma v času uradnih ur.


SPREMEMBA GESLA

V primeru, da pozabite geslo, lahko zaprosite za novega. Novo geslo prejmete po elektronski pošti na naslov, s katerim ste se prvotno registrirali (preverite tudi v SPAM nabiralnik). Novo geslo pretipkajte v sistem na spletu, da med kopiranjem (copy=>Paste) ne prilepite odvečnih znakov iz elektronskega sporočila.

ALI LAHKO PREKO SPLETA KUPUJEM Z BANČNO KARTICO?

Vsa plačilna sredstva, ki jih lahko uporabljate na našem portalu, so navedena v rubriki Splošni pogoji uporabe. Nakup prek internetnih strani je mogoč s kreditnimi karticami, eMoneto (Mobitel) in SiNakupom (SiMobil).

KOLIKO VSTOPNIC LAHKO KUPIM V SPLETNI TRGOVINI mojekarte.si?

Posamezen nakup (transakcija) je omejen na dvajset vstopnic. V spletni trgovini pa lahko opravite neomejeno število nakupov (transakcij). Izjema so le posamezne prireditve, ko se organizator odloči drugače.

ALI JE VSTOPNICE MOGOČE NAROČITI VNAPREJ, PRED ZAČETKOM PRODAJE?

Ne. Sistemski vklop prodaje vstopnic organizator izvede na vseh prodajnih mestih, tudi na portalu, hkrati.

ALI LAHKO VSTOPNICE REZERVIRAM?

Sistem individualnih rezervacij trenutno ne omogoča. Možen je le nakup.

OB NAKUPU SE MI NI IZPISALO POTRDILO O NAKUPU.

Kljub uspešno opravljenem nakupu se lahko zgodi, da se neposredno po plačilu na vašem ekranu potrdilo o nakupu ne izpiše.
V tem primeru svetujemo, da nekoliko kasneje uspešnost nakupa preverite rubriki "Moji nakupi", kjer si lahko tudi natisnete potrdilo o nakupu/voucher.

V primeru, da po uspešno opravljenem nakupu na seznamu v "Moji nakupi" niste našli ustreznega potrdila/voucherja, ste najverjetneje nakup opravljali pod drugim uporabniškim imenom (z drugim email naslovom), kot prejšnjič. V tem primeru se odprejo novi "Moji nakupi", zato bodite pozorni, pod katero prijavo pregledujete stanje nakupov.

V primeru, da se ob nakupu izpiše obvestilo "Transakcija ni bila uspešna" itd. ter tudi v rubriki "Moji nakupi" ne najdete potrdila o nakupu/voucherja za izbrano prireditev, nakup po vsej verjetnosti ni bil opravljen. Vzroki za neuspešen nakup so različni, npr. zavrnjene trasakcije s strani matičnih bank, klik drugega obiskovalca na iste sedeže v trenutku vašega nakupa, motnje v dostopu do serverjev izbranih organizatorjev itd. Podrobnejše informacije dobite na naših kontaktih.

ALI JE POTRDILO O NAKUPU NUJNO POTREBNO NATISNITI NA TISKALNIK?

Ne, lahko izpišete samo številko potrdila o nakupu, ki jo predložite ob zamenjavi za vstopnico na blagajni organizatorja oz. na naših prodajnih mestih.

V primeru, ko organizator na lokaciji prireditve zagotovi kontrolo pristopa, se namesto voucherja izriše vstopnica (print@home ticket), s katero lahko vstopate neposredno na prireditveni prostor. Tudi vstopnica vsebuje številko potrdila o nakupu za primer, ko kupec nima možnosti tiskanja.

ALI SI Z NAKUPOM ZAGOTOVIM DOLOČEN SEDEŽ?

V primeru, da izbrana prireditev ponuja sedežni red, si ga s klikom na izbrani sedež ter plačilom zanesljivo zagotovite, saj ga sistem ob tem umakne iz prodaje. Na potrdilu o nakupu se izpišeta tudi vrsta in številka sedeža.

KAKO DOBIM VSTOPNICE, KI JIH KUPIM PREKO SPLETA?

Po kliku na plačilo se na vašem ekranu izpiše voucher, ki ga natisnete ali prepišete njegovo številko. Ob zamenjavi za vstopnico ga predložite blagajniku. Voucher lahko zamenjate za vstopnico samo na blagajni organizatorja. Če je na lokaciji prireditve nameščena kontrola pristopa, se bo na vašem ekranu namesto voucherja izrisala vstopnica (print@home ticket). S takšno vstopnico lahko direktno vstopite na prireditveni prostor.

In če nimate tiskalnika, da bi natisnili vstopnico? Na vsaki vstopnici je tudi številka voucherja - prepišite jo in jo predložite na blagajni organizatorja.

ALI NA BLAGAJNAH ORGANIZATORJEV OBSTAJA POSEBNO OKENCE ZA ZAMENJAVO VOUCHERJEV?

Za zagotovitev posebnega okenca za zamenjavo voucherjev na blagajni se odloči organizator sam.

POSKUŠAM OPRAVITI NAKUP, VENDAR MI SPLETNO STRAN ODPIRA ŽE 5 MINUT...

Najpogostejši vzrok je v kakovosti oz. hitrosti internetne povezave, ki jo uporabljate. 'Počasnost' spletne strani pa je lahko tudi posledica trenutnega velikega obiska, torej preobremenjenosti spletne strani. To se dogaja predvsem v času začetka prodaje vstopnic za aktualne, največkrat športne prireditve. Takih 'obsednih' stanj smo pri nas sicer manj vajeni pri spletnih nakupih, lahko pa potegnemo primerjavo z 'izpadi' bančnih POSov in mobilnih povezav v času novega leta. Tudi tukaj je rešitev enaka: kanček dobre volje in predvsem veliko mirnih živcev.

ALI LAHKO KUPIM VSTOPNICE NA DAN PRIREDITVE?

Načeloma lahko vstopnice kupite na dan prireditve na vseh naših prodajnih mestih in na blagajni prireditve, v kolikor niso že prej razprodane. Čas do kdaj se bodo vstopnice prodajale na portalu mojekarte.si določa organizator.

PO TREH POSKUSIH MI ŠE VEDNO NE USPE NAROČITI IN PLAČATI VSTOPNIC..

Nakup vstopnic večino časa poteka nemoteno. Vendar vas naprošamo, da v primeru težav kontaktirate podporo spletne strani za hitro diagnostiko napake. Posredujete čim natančnejše podatke o nakupu:
• datum/uro nakupa;
• naziv predstave;
• število vstopnic;
• email naslov, ki ste ga uporabili ob nakupu;
• uporabljeno plačilno sredstvo;
• v katerem koraku nakupa je prišlo do težave;
• kakšno obvestilo se je ob tem izpisalo.

Kontakti podpore
email: podpora(at)mojekarte.si
telefonska številka: 041 662 002

Obratovalni čas vsak delovniki med 9 in 15 uro!

PREK SPLETA SEM KUPIL/A VSTOPNICE ZA NAPAČNO PREDSTAVO, NAPAČEN DATUM PREDSTAVE, NAPAČNO KOLIČINO VSTOPNIC, ITD. PROSIM ZA STORNACIJO OZIROMA VRAČILO DENARJA.

Nakup prek spleta je dokončen. V izogib pomotam je potek nakupa na našem portalu urejen tako, da kupec pregleda vse postavke nakupa pred klikom na "Plačilo".

Zadnje okence pred plačilom je namenjeno ravno možnosti spreminjanja odločitev kupca tako glede nakupa samega, kot tudi glede izbora sedežev, plačilnega sredstva, načina prevzema vstopnic itd. Po plačilu spremembe niso več mogoče, saj gre pri on-line nakupu za izvedbo bančne transakcije neposredno ob kliku na "Plačilo". O tem, da je nakup dokončen, ter več o ostalih podrobnostih nakupa lahko preberete na našem portalu v kategoriji Splošni pogoji uporabe.

ZAKAJ IZBRANE PRIREDITVE NISEM NAŠEL V ISKALNIKU PO USTREZNI KATEGORIJI?

Označevanje prireditev in predstav s kategorijami sodi v sistemsko pripravo prireditev, ki jo izvajajo posamezni organizatorji sami. Še vedno se občasno zgodi, da je kakšna predstava pomotoma izpuščena oz. ni vpisana v posamezno kategorijo. V takšnem primeru lahko uporabite splošni iskalnik, v katerega vpišete naslov prireditve.

PREKO SPLETA SEM KUPIL VSTOPNICE ZA PODJETJE - PROSIM ZA ORIGINALNI RAČUN

Programski atelje A&Z kot posrednik ne more izdajati originalnih računov za kupljene vstopnice. To pristojnost imajo organizatorji prireditev.

PO PLAČILU SEM UGOTOVIL/A, DA ZARAČUNAVATE STROŠKE STORITVE.

Potek nakupa je urejen tako, da kupec preveri vse postavke svojega nakupa (vključno s stroškom posredovanja) še pred klikom na Plačilo. V tem koraku ima tudi možnost izbrati drugo prireditev, sedeže, plačilno sredstvo itd., ali pa odstopiti od nakupa. Te in vse ostale podrobnosti nakupa so navedene v poglavjih Pomoč in Splošni pogoji uporabe.

Prodajno storitev zaračunavamo na podlagi opravljene storitve prodaje vstopnic enako, kot je to običaj v vseh svetovnih agencijah za prodajo vstopnic. Plačilo prodajne storitve je na tak način brez težav tudi sprejeto, tako s strani naših novih kot rednih obiskovalcev. Prednosti internetnega nakupa pred klasičnim (dostopnost do vstopnic v trenutku začetka prodaje, udobje nakupa, zagotovljen sedež po lastni izbiri, nižje cene vstopnic v predprodaji, prihranjen čas itd.) so očitno dobro prepoznane, nenazadnje pa je pomembno tudi dejstvo, da se vsak kupec sam odloči o načinu nakupa.